Artykuł Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt

Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizytNowe możliwości i usprawnienia obsługi wizytNowe możliwości i usprawnienia obsługi wizytNowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt
Najnowsza wersja Platformy iGabinet została właśnie zainstalowana wszystkim Klientom, a w niej kilka istotnych nowości i udogodnień w zakresie uproszczenia oraz przyspieszenia procesów obsługi pacjentów. Zmiany jak zawsze są efektem setek rad i sugestii uzyskanych w trakcie konsultacji lub nadesłanych w ostatnim czasie przez użytkowników oprogramowania, do czego Państwa gorąco zachęcamy.

Pierwszą dużą nowością jest nowy mechanizm zarządzania formularzami opisów wizyt, o których wspominaliśmy już wcześniej, gdyż dają one specjalistom możliwość tworzenia własnych arkuszy opisów specjalistycznych wizyt i badań. Formularze poza cenną możliwością ustandardowienia opisów wizyt wprowadzonych przez różnych specjalistów, umożliwiają błyskawiczną obsługę wizyty poprzez wypełnianie predefiniowanych pól lub wybór odpowiednich opcji za pomocą myszy. Całość ma na celu znaczne przyspieszenie procesu formalnej obsługi wizyty pacjenta.

Nowy i rozbudowany mechanizm formularzy opisów wizyt pozwala na obsługę dowolnej ilości formularzy podczas tej samej wizyty, co do tej pory nie było możliwe. Niewątpliwą zaletą jest elastyczność, gdyż zwłaszcza w połączeniu z szablonami opisów, istnieje obecnie możliwość stworzenia predefiniowanych opisów dotyczących dowolnych parametrów realizowanych przez nas zabiegów, a następnie korzystać z nich wybierając dokładnie te, które dotyczą wizyty określonego typu. Co więcej, wykorzystanie wielu formularzy umożliwia równie selektywne możliwości realizacji wydruków dla pacjentów. Łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której pragniemy przekazać pacjentowi jedynie część opisu wizyty, pozostawiając w poufności ew. rozmaite prywatne adnotacje. Nowe możliwości docenią z pewnością menedżerowie i dyrektorzy medyczni, gdyż umożliwiają stworzenie jednorodnych opisów wszystkich zabiegów, co ułatwia zarządzanie elektroniczną dokumentacją medyczną w ramach dużej placówki lub sieci placówek.

Kolejna nowość ucieszy z pewnością Klientów korzystających w ramach Platformy iGabinet z modułu finansowego umożliwiającego obsługę płatności pacjentów, rozliczeń ze specjalistami oraz raportów menedżerskich. Wspomniany moduł umożliwia tworzenie usług, które następnie są rozliczane podczas wizyt danego typu. Dotychczas obsługa płatności wymagała ręcznego dodania poszczególnych usług wykonywanych w ramach wizyt. Aktualizacja rozwiązania wprowadza możliwość przypisania całej grupy usług, które zależnie od typu wizyty, zostaną automatycznie dopisane w momencie przejścia do jej edycji. Największe przyspieszenie procesu obsługi wizyty występuje w przypadku zwłaszcza złożonych wizyt, w trakcie których za każdym razem realizowana określona grupa usług, które są teraz dodawane automatycznie, zachowując jednak pełne możliwości dalszej edycji.

Ponadto, istnieje teraz możliwość przypisywania typów wizyt realizowanych przez poszczególnych specjalistów tak, aby uprościć i przyspieszyć procesy rejestracyjne. Nowa możliwość z pewnością ucieszy właścicieli dużych placówek i sieci medycznych, zatrudniających wielu lekarzy różnych specjalizacji. W przypadku dużych placówek, częstym problemem jest ogromna liczba typów wizyt realizowanych przez każdego specjalistę. Teraz w przypadku telefonicznej rejestracji pacjenta z poziomu recepcji lub przez osobiście przez danego specjalistę, istnieje możliwość przeglądania wyłącznie tych typów wizyt, jakie specjalista realizuje. W tandemie z wygodnym mechanizmem przeszukiwania list, takie rozwiązanie znacznie upraszcza i przyspiesza procesy rejestracyjne, a dodatkowo pozwala wyeliminować ewentualne pomyłki, które zdarzają się zwłaszcza przy dużej przepływności pacjentów.

W chwili obecnej trwają prace nad kolejnymi nowościami w Platformie iGabinet. W ramach uchylenia rąbka tajemnicy możemy wspomnieć o rozbudowie modułu finansowego o nowe, heterogeniczne modele rozliczeniowe, które zapewnią jeszcze większą elastyczność menedżerom dużych placówek, rozliczających się ze swoimi specjalistami na wiele sposobów jednocześnie, zależnie od typu i kontekstu realizowanych usług i innych czynników wpływających na końcowe rozliczenie z każdym ze specjalistów. Jednocześnie pracujemy nad znacznie lepszą przenośnością narzędzi oferowanych w ramach oprogramowania zakresie obsługi za pomocą urządzeń mobilnych. Te i inne możliwości zostaną jak zawsze uruchomione Klientom Platformy iGabinet w formie wygodnej, automatycznej aktualizacji.

Gorąco zachęcamy do przesyłania swoich sugestii i pomysłów rozwojowych dotyczących funkcjonalności, którą pragną Państwo zobaczyć w swoim oprogramowaniu.

Zobacz również:

Tańsza wersja Platformy iGabinet bez obsługi Elektronicznej Dokumentacji Medycznej!

Tańsza wersja Platformy iGabinet bez obsługi Elektronicznej Dokumentacji Medycznej!
Miło nam poinformować, że w wyniku Państwa licznych próśb i sugestii, do oferty wprowadziliśmy właśnie tańszą wersję Platformy iGabinet z rejestracją online, elektroniczną recepcją, pełną automatyką wielojęzycznych powiadomień, a także
z wszelkimi pozostałymi interakcjami, jednak bez obsługi Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM).
Przeczytaj cały artykuł »

Dziennik zdarzeń systemowych oraz eksport danych w raportach menedżerskich

Dziennik zdarzeń systemowych oraz eksport danych w raportach menedżerskich
W Platformie iGabinet pojawiło się właśnie nowe narzędzie w postaci dziennika zdarzeń systemowych, skutecznie zwiększającego bezpieczeństwo pracy grupowej. Dziennik zdarzeń pozwala menedżerom na przeglądanie historii operacji wykonywanych w systemie przez poszczególnych pracowników. Innym wprowadzonym udogodnieniem jest możliwość eksportu danych z raportów menedżerskich w formacie MS Excel oraz PDF.
Przeczytaj cały artykuł »

Relacja po zakończeniu międzynarodowych targów CEDE'2011

Relacja po zakończeniu międzynarodowych targów CEDE'2011
Zakończyły się kolejne międzynarodowe targi stomatologiczne CEDE'2011 w Poznaniu, a więc jedna z najbardziej prestiżowych imprez branżowych w całej Europie. Jak co roku, na targach zaprezentowaliśmy szereg przedpremierowych nowości, szczególnie nową wersję mobilną Platformy iGabinetDENTOnet.pl, jak również udoskonalony diagram zębowy oraz nowe moduły rozliczeń usług, pacjentów i specjalistów.
Przeczytaj cały artykuł »

Już dziś zredukuj kolejki w poczekalni
wiele spraw można rozwiązać bez bezpośredniej konsultacji z lekarzem!

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: