Artykuł Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet

Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinetWywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinetWywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinetWywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby i uśmiechy pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od lat wykorzystując w swoich gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor jest użytkownikiem najnowszej wersji tego oprogramowania, a dokładniej wersji przeznaczonej dla gabinetów stomatologicznych - Platformy iGabinetDENTOnet.pl.

Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.

Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.

Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.

Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.

Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!

Zobacz również:

Płatności, rozliczenia i raporty menedżerskie

Płatności, rozliczenia i raporty menedżerskie
Z przyjemnością ogłaszamy udostępnienie nowego modułu rozszerzającego funkcjonalność Platformy iGabinet o przetwarzanie danych finansowych placówki, na który wielu klientów czekało od dłuższego czasu. Niewątpliwie było na co czekać, gdyż nowe rozwiązanie dostarcza narzędza gwarantujące wygodną obsługę i prawidłowe funkcjonowanie procesów rozliczeniowych wewnątrz placówki, jak również zapewnia mechanizmy raportujące dla kadry menedżerskiej.
Przeczytaj cały artykuł »

Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt

Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt
Najnowsza wersja Platformy iGabinet została właśnie zainstalowana wszystkim Klientom, a w niej kilka istotnych nowości i udogodnień w zakresie uproszczenia oraz przyspieszenia procesów obsługi pacjentów. Zmiany jak zawsze są efektem setek cennych pomysłów i sugestii od samych użytkowników, jakie uzyskaliśmy w trakcie prowadzonych w ostatnim czasie konsultacji oraz przesłanych nam drogą internetową. Gorąco zachęcamy zatem Państwa do nadsyłania nam swoich propozycji zmian i dalszej rozbudowy tego rozwiązania.
Przeczytaj cały artykuł »

Ponad milion rezerwacji dokonanych za pomocą Platformy iGabinet!

Ponad milion rezerwacji dokonanych za pomocą Platformy iGabinet!
Dopiero co świętowaliśmy 10 lat Platformy iGabinet, a teraz możemy z dumą poinformować o kolejnym rekordzie, ponieważ przekroczyliśmy właśnie 1.000.000 (słownie: milion) rezerwacji dokonanych za pomocą aplikacji z rodziny Platformy iGabinet, co stanowi bardzo zacny wynik! Warto podkreślić, iż wbrew pozorom wcale nie jest to zasługa producentów oprogramowania, gdyż to Państwo będąc naszymi klientami osiągnęli ten rekord, korzystając z tego rozwiązania na co dzień!
Przeczytaj cały artykuł »

Wielojęzyczna komunikacja z pacjentami!
Oto rozwiązanie, które wyręczy Cię w komunikacji z obcokrajowcami.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: