Regulamin świadczenia i korzystania z Platformy iGabinet

§1 - DEFINICJE POJĘĆ

  1. Aktywacja Usługi - uruchomienie Usługi i udostępnienie Klientowi funkcjonalności oraz zasobów Usługi.
  2. Cennik – zestawienie opłat instalacyjnych, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, zamieszczony na stronie internetowej Operatora poświęconej Usłudze.
  3. Centrum danych – profesjonalne centrum danych spełniające wymogi Ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Dane uwierzytelniające – informacje autoryzacyjne, umożliwiające Klientowi dostęp do Panelu administracyjnego, przekazywane Klientowi w momencie instalacji
  5. Domena - unikalny adres stanowiący ciąg znaków alfanumerycznych, identyfikujący Usługę Klienta w sieci Internet.
  6. Domena techniczna – bezpłatna Domena uruchamiana na rzecz Klienta w ramach Usługi.
  7. Forma pisemna – dokument w tradycyjnej formie papierowej lub dokument w formie elektronicznej opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przesłany w postaci wiadomości e–mail.
  8. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej zbieżnej z przeznaczeniem Usługi.
  9. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 Poz. 93 z póź. zm.).
  10. Komunikat – specjalna wiadomość przesyłana za pomocą wewnętrznego systemu komunikacji pomiędzy Klientem a Operatorem, będącego oficjalnym kanałem komunikacji, zapewniającym uwierzytelnienie i autoryzację stron. W przypadku Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej, Operator zapewnia pomoc i wsparcie techniczne za pomocą Mechanizmu Komunikatów.
  11. Mechanizm Komunikatów - wbudowane narzędzie udostępniane w ramach usługi umożliwiające Klientowi komunikację z Operatorem za pomocą Komunikatów, a w przypadku Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej, także narzędzie za pomocą którego Operator zapewnia pomoc i wsparcie techniczne.
  12. Oficjalny Partner – niezależna od Operatora osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zweryfikowana przez Operatora, która na mocy upoważnienia wynikającego z umowy o współpracy z Operatorem, pełni rolę oficjalnego dystrybutora Usługi i/lub świadczy na rzecz Klienta dodatkowe Usługi zewnętrzne i/lub Usługi zintegrowane dostępne w ramach Usługi, które mogą być oparte o własny Cennik, niezależny od Cennika Operatora.
  13. Okres rozliczeniowy – miesięczny lub roczny okres, za który dokonywane są rozliczenia Klienta wobec Operatora z tytułu świadczenia Usługi i usług dodatkowych, tożsamy z miesiącem kalendarzowym lub z 365 dniami.
  14. Operator – spółka Creative Minds Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bankowa 3/5-1, 78-600 Wałcz, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000413615, będąca płatnikiem podatku VAT.
  15. Opłata instalacyjna – ustalone i uiszczane jednorazowo, z góry przez Klienta bezzwrotne wynagrodzenie za Aktywację Usługi, w wysokości określonej w Cenniku. Opłata nie podlega zwrotowi po rozwiązaniu Umowy.
  16. Opłata abonamentowa – wynagrodzenie za Usługę świadczoną przez Operatora w danym Okresie rozliczeniowym, uiszczane z góry przez Klienta. Opłata abonamentowa jest niepodzielna. Opłata abonamentowa nie obejmuje kosztów uzyskania dostępu do sieci Internet, jak również zakupu przez Klienta sprzętu oraz niezbędnego oprogramowania do korzystania z Usługi, zewnętrznej domeny internetowej, konfiguracji systemu komputerowego u Klienta oraz wszelkich niezbędnych opłat telekomunikacyjnych.
  17. Opłata abonamentowa za niepełny okres rozliczeniowy – wynagrodzenie za Usługę świadczoną przez Operatora po uruchomieniu (aktywacji) Usługi lub rozszerzeniu zakresu funkcjonalności Usługi, w przypadku gdy uruchomienie lub rozszerzenie zakresu Usługi ma miejsce w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego, naliczana jest od dnia aktywacji Usługi do końca Okresu Rozliczeniowego
  18. Opłata dodatkowa – wynagrodzenie naliczane za korzystanie na życzenie Klienta z określonych Usług zewnętrznych oraz Usług Oficjalnych Partnerów, wynagrodzenie za zamawiane przez Klienta indywidualne prace wykonywane przez Operatora na rzecz Klienta, lub wynagrodzenie naliczane w wyniku przekroczenia ustalonych ograniczeń ilościowych Usługi.
  19. Oprogramowanie – oprogramowanie Platforma iGabinet w wersji mini z rocznym okresem rozliczeniowym lub jego dedykowana odmiana z miesięcznym okresem rozliczeniowym udostępniane w ramach Usługi, przeznaczone dla określonego rodzaju placówki lub wielu placówek usługowych Klienta.
  20. Osoba trzecia - osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, niezwiązana bezpośrednio z Operatorem ani z Klientem.
  21. Panel administracyjny – wyspecjalizowane narzędzie umożliwiające zarządzanie zasobami Oprogramowania udostępnionymi Klientowi w ramach Usługi.
  22. Przedpłata – środki przedpłacone, wnoszone przez Klienta w formie zaliczek na późniejsze płatności. Środki przedpłacone nie stanowią pieniądza elektronicznego w rozumieniu Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o Usługach płatniczych (Dz. U. 2011 Nr 199 Poz. 1175 z póź. zm.). Przedpłata nie podlega oprocentowaniu i możliwa jest do wykorzystania w ramach świadczonej Usługi. Środki wpłacane są na rachunek bankowy Operatora. Saldo Klienta dostępne jest w Panelu Administracyjnym.
  23. Rachunek bankowy Operatora – numer konta w banku, lub specjalne konto w systemie płatności internetowych, wskazane przez Operatora w celu dokonywania przez Klienta opłat w ramach korzystania z Usługi.
  24. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia i korzystania z Usługi będący integralną częścią Umowy, dostępny na stronie Operatora pod niniejszym adresem internetowym.
  25. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  26. Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, związane z katastrofalnymi działaniami przyrody, aktami władzy ustawodawczej i wykonawczej oraz niektórymi zaburzeniami życia zbiorowego, takie jak np.: pożar, powódź, stan zagrożenia lub wojna, wyładowanie atmosferyczne, strajki i zamieszki, akty terroru i cyberterroru, ataki hakerskie, awarie w sieciach energetycznych, centrach danych lub sieciach telekomunikacyjnych: TP S.A., NASK, POL-PAK, systemu eWuś, a także inne przyczyny, na które Operator nie ma wpływu.
  27. Spam - niezamówiona informacja handlowa w postaci wiadomości e-mail, zawierająca informacje komercyjne, na której otrzymanie adresat nie wyraził zgody.
  28. Tajemnica przedsiębiorstwa – rozwiązania techniczne Usługi oraz pozostała własność intelektualna Operatora. Wszelkie ustalenia kontraktowe ustalane indywidualnie z Klientem, dotyczące m. in. wysokości przyznanych rabatów, wynagrodzenia, okresu trwania rabatu, stanowią Tajemnicę przedsiębiorstwa.
  29. Umowa – w przypadku Usługi Platforma iGabinet mini – niniejszy Regulamin po uprzednim zaakceptowaniu Klienta, w przypadku Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej - umowa o świadczenie Usługi, zawarta w Formie pisemnej, zawierająca zgodne oświadczenie woli Klienta i Operatora w przedmiocie świadczenia i korzystania z Usługi, której Regulamin jest integralną częścią.
  30. Usługa – usługa świadczenia Oprogramowania przez Operatora na rzecz Klienta.
  31. Usługa ewaluacyjna – testowa wersja Usługi Platforma iGabinet wersji dedykowanej, uruchamiana przez Operatora bezpłatnie i niezobowiązująco na rzecz Klienta na okres 7 dni. Usługa ewaluacyjna uruchamiana jest, po uprzedniej autoryzacji Klienta, w pełnej funkcjonalności, umożliwiając Klientowi zapoznanie się i przetestowanie całego dostępu do Usługi. Dostęp do Usługi w wersji ewaluacyjnej wygasa po okresie na który została uruchomiona. Operator zastrzega sobie prawo przedłużenia lub skrócenia okresu testowego, według własnego uznania. Po złożeniu zamówienia na pełną wersję Usługi, Klientowi udostępniony zostanie zakres Usługi, wybrany przez niego w momencie składania zamówienia lub w trakcie świadczenia Usługi.
  32. Usługa Platforma iGabinet mini – Usługa świadczona na podstawie akceptacji Regulaminu Operatora przez Klienta, z rocznym, dwuletnim lub trzyletnim okresem rozliczeniowym i możliwością przedłużenia okresu w wyniku opłacenia faktury pro forma, wystawionej przez Operatora. Usługa świadczona jest w ramach zamówionego planu taryfowego.
  33. Usługa Platforma iGabinet w wersji dedykowanej – Usługa świadczona na podstawie Umowy zawieranej w Formie pisemnej na czas oznaczony lub nieoznaczony, z miesięcznym Okresem rozliczeniowym. Usługa świadczona jest w ramach zamówionego pakietu instalacyjnego oraz zakresu funkcjonalnego.
  34. Usługa zewnętrzna – opcjonalna Usługa oferowana przez Oficjalnego Partnera, niestanowiąca oferty Operatora.
  35. Usługa zintegrowana – opcjonalna, dodatkowa Usługa zintegrowana dostępna w ramach Usługi, która rozszerza jej funkcjonalność, dostarczana przez Oficjalnego Partnera i niestanowiąca oferty Operatora
  36. Ustawa o ochronie danych osobowych – Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 Poz. 883 z póź. zm.).
  37. Ustawa o ochronie danych osobowych – Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 Poz. 1000 z póź. zm.).
  38. Ustawa o świadczeniu Usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu Usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 Poz. 1204 z póź. zm.).
  39. Zmiana zakresu funkcjonalnego Usługi – w przypadku Usługi Platforma iGabinet mini, oznacza możliwość przejścia na inny plan taryfowy. W przypadku Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej, oznacza możliwość zmiany ilości wykorzystywanych zasobów, w szczególności dodatkowych modułów rozszerzających funkcjonalność Usługi.

§2 - POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Postanowienia zawarte w Regulaminie określają sposób korzystania z Usługi, precyzują informacje o charakterze porządkowym, jak również określają wzajemny zakres odpowiedzialności i zobowiązań Operatora oraz Klienta.
  2. Usługa świadczona jest w języku polskim.
  3. Złożenie przez Klienta zamówienia Usługi za pomocą Formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej Operatora lub na stronie internetowej należącej do jednego z Oficjalnych Parterów, będącego oficjalnym dystrybutorem Usługi, oznacza zawarcie umowy z Operatorem w formie elektronicznej, w myśl Ustawy o świadczeniu Usług drogą elektroniczną. Złożenie zamówienia wymaga uprzedniej akceptacji Regulaminu.
  4. Akceptując Regulamin Klient potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
  5. Postanowienia Regulaminu wiążą strony od momentu zaakceptowania jego warunków przez Klienta.
  6. Faktury VAT wystawiane przez Operatora nie wymagają podpisu odbiorcy i wysyłane są drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Klienta.
  7. Za datę płatności uznaje się datę zaksięgowania należności na Rachunku bankowym Operatora
  8. Jakiekolwiek działania Klienta sprzeczne z treścią Regulaminu będą powodować skutki określone bezpośrednio w treści Regulaminu i Umowy, jak również skutki wynikające z obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  9. Klient będący osobą fizyczną oświadcza, że zamówienie Usługi składa w bezpośrednim związku z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Klient przed przystąpieniem do korzystania z Usługi, powinien we własnym zakresie zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt komputerowy z legalnym oprogramowaniem oraz w odpowiednie urządzenia sieciowe, niezbędne do korzystania z sieci Internet, posiadające świadectwo homologacji, wystawione przez Ministra Łączności.
  11. Operator ma możliwość wykorzystywania Mechanizmu Komunikatów w celu przekazania Klientowi istotnych informacji dotyczących spraw związanych z funkcjonowaniem Usługi czy innymi zmianami organizacyjnymi, w tym dotyczących odpowiedzi na zapytania Klientów.
  12. Dostęp do Mechanizmu Komunikatów w ramach Usługi oznacza udzielenie pełnomocnictwa do wymiany informacji osobom komunikującym się za pomocą Mechanizmu Komunikatów, w imieniu każdej ze stron. Strony zobowiązują się do utworzenia osobom kontaktowym niezależnych kont, które umożliwią identyfikację rozmówcy z imienia i nazwiska. Cofnięcie pełnomocnictwa wiąże się z usunięciem konta umożliwiającego danej osobie komunikację za pomocą Mechanizmu Komunikatów.
  13. Jeżeli Operator nie wykona jakichkolwiek praw wynikających z Regulaminu bądź umów, nie stanowi to zrzeczenia się przez Operatora z tych praw. Jedynie konkretne, wyraźne pisemne zrzeczenie się podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Operatora, wywiera skutek prawny.

§3 - WARUNKI ŚWIADCZENIA I KORZYSTANIA Z USŁUGI

  1. W celu prawidłowego korzystania z Usługi, Klient zaopatrzy się we własnym zakresie w:
    1. sprzęt komputerowy z legalnym oprogramowaniem
    2. urządzenia sieciowe niezbędne do korzystania z sieci Internet, a także dostęp do sieci Internet
    3. przeglądarkę internetową w najnowszej wersji, z obsługą protokołu SSL, obsługi JavaScript, oraz Cookies (preferowane: Firefox, Chrome)
  2. Operator zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usługi, za którą Klient uiszcza ustalone i regularne Opłaty.
  3. Klient zobowiązuje się do korzystania z funkcjonalności i zasobów Usługi w sposób zgodny z powszechnie uznawanymi normami współżycia społecznego. W szczególności Klient nie ma prawa korzystać z Usługi w sposób uciążliwy dla innych użytkowników sieci Internet, rozsyłać Spamu, czy dokonywać nieuprawnionych prób ingerencji w zasoby Oprogramowania innych użytkowników i Klientów.
  4. Klient zobowiązuje się do zachowania rozwiązań technicznych Usługi oraz pozostałej własności intelektualnej Operatora, a także postanowień umownych ustalonych indywidualnie pomiędzy Operatorem a Klientem, w całkowitej poufności (Tajemnica przedsiębiorstwa).
  5. Klient zobowiązuje się do należytej ochrony Danych uwierzytelniających, chroniących dostęp do Panelu administracyjnego przed nieautoryzowanym dostępem Osób trzecich.
  6. W przypadku narażenia Operatora na szkody, Operator ma prawo dochodzić od Klienta odszkodowania na zasadach ogólnych.
  7. W przypadku nieuregulowania w określonym terminie zobowiązań wobec Operatora, a także w sytuacji stwierdzenia naruszeń dokonanych przez Klienta, któregokolwiek ze zobowiązań zawartych w Regulaminie lub umowach, Operator zastrzega sobie prawo do rozwiązania wszystkich umów ze skutkiem natychmiastowym, co wiąże się z zaprzestaniem świadczenia Usług.
  8. Operator zastrzega sobie prawo do poinformowania Klienta o fakcie nieterminowego regulowania należności, w szczególności poprzez Mechanizm Komunikatów, wiadomość e-mail, sms, w formie pisemnych zawiadomień, a także telefonicznego kontaktu pracownika Operatora.
  9. Klient może posiadać wyłącznie jedno konto Klienta, w ramach którego Operator świadczy na rzecz Klienta Usługę lub Usługi. W przypadku korzystania z wielu Usług, Opłaty abonamentowe naliczane są łącznie.
  10. W przypadku Usług darmowych lub ewaluacyjnych uruchamianych na rzecz Klienta, Operator zastrzega sobie prawo do zawieszania niewykorzystywanej Usługi Klienta w sytuacji, gdy brak aktywności w Panelu administracyjnym przekracza okres 30 dni od daty ostatniego logowania się Klienta do Panelu administracyjnego.
  11. Operator umożliwia Klientowi przejście z Usługi w wersji ewaluacyjnej lub Usługi Platforma iGabinet mini, do Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej z miesięcznym Okresem rozliczeniowym, a także może zaoferować Klientowi przeniesienie danych do nowej Usługi.
  12. Klient nie ma możliwości przejścia z Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej do Usługi Platforma iGabinet mini, czy też Usługi świadczonej w wersji ewaluacyjnej.
  13. W ramach korzystania z Usługi, Operator może umożliwić Klientowi rozliczenia za pomocą Przedpłaty salda, z którego następnie pobierane będą opłaty za kolejne Okresy abonamentowe, Usługi zintegrowane oraz Opłaty dodatkowe za zamawiane przez Klienta indywidualne prace serwisowe. W przypadku otrzymania od Klienta wpłaty zasilającej saldo, Operator wystawi Klientowi fakturę VAT w przeciągu 7 dni od dnia wpłaty, za który uważa się datę zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Operatora. Klient pragnący skorzystać z rozliczeń za pomocą Przedpłaty salda, zobowiązany jest do jasnego opisu wpłat realizowanych na konto Operatora. W przypadku wpłaty utrudniającej jednoznaczną identyfikację Klienta, Operator zastrzega sobie prawo do zachowania wpłaty na Rachunku bankowym Operatora do czasu prawidłowej identyfikacji Klienta oraz ewentualnego zwrotu środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, z potrąceniem opłaty manipulacyjnej, odpowiadającej wysokości kosztu wykonania operacji zwrotu środków. Klient zostanie poinformowany o każdorazowej zmianie stanu salda, a dodatkowo ma możliwość samodzielnego podglądu każdej operacji zasilenia lub potrącenia środków w Panelu administracyjnym. W przypadku braku wystarczających środków na pokrycie Opłaty abonamentowej, Operator zwróci się do Klienta o zasilenie swojego salda wymaganą kwotą, lub wystawi Klientowi fakturę pro forma z 7-dniowym terminem płatności, odliczając kwotę pozostałą na saldzie Klienta od kwoty pozostałej do zapłaty.
  14. W zależności od rodzaju wykupionej Usługi oraz wybranego zakresu planu taryfowego, Operator przy pomocy Mechanizmu Komunikatów, może świadczyć na rzecz Klienta Usługę pomocy i wsparcia technicznego realizowaną bezpłatnie lub za dodatkową opłatą, określoną w Cenniku. Usługi pomocy i wsparcia technicznego nie obejmują indywidualnych szkoleń, realizowany przez Operatora lub Oficjalnych Partnerów.
  15. Klient ma możliwość zamówienia dodatkowego indywidualnego szkolenia, rozliczanego zgodnie z opłatą w Cenniku. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy przeprowadzenia szkolenia, bez podania przyczyny.
  16. W ustalonych na stronach internetowych Operatora godzinach w dni powszednie, Operator umożliwia bezpłatne doradztwo telefoniczne, które może uwzględniać pomoc i wsparcie techniczne. Klient pokrywa koszt połączenia telefonicznego, który może być uzależniony od rodzaju Usługi i wybranego planu taryfowego.
  17. W przypadku braku możliwości weryfikacji danych Klienta, podanych w momencie zawierania Umowy lub w trakcie trwania Umowy, Operator zastrzega sobie prawo do zablokowania Usługi Klienta lub do zawieszenia świadczenia wszelkich Usług do czasu potwierdzenia danych, a także do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  18. W trakcie korzystania z Usługi, zabronione jest rozpowszechnianie i udostępnianie za jej pośrednictwem jakichkolwiek materiałów naruszających dobro osobiste Osób trzecich, praw własności intelektualnej, praw autorskich, tajemnic handlowych a także sprzecznych z zasadami uczciwej konkurencji, oraz treści i obrazów o charakterze pornograficznym, lub naruszających czyjekolwiek uczucia religijne.
  19. W przypadku korzystania w ramach Usługi z funkcjonalności związanej z utrzymaniem i obsługą strony internetowej, Operator zastrzega sobie prawo do odmowy zamieszczenia na stronie internetowej Klienta materiałów graficznych, tekstowych lub hiperłącz stanowiących formę reklamy lub promocji Usług niestanowiących oferty Klienta, zwłaszcza pozostających w stosunku konkurencyjnym do Usług Operatora lub Oficjalnych partnerów. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy zamieszczenia na stronie WWW uruchomionej w ramach Usługi zewnętrznego Klienta uruchomionej w ramach Usługi zewnętrznego kodu odpowiedzialnego za śledzenie, lub też uruchamianie w ramach Usługi nieautoryzowanych aplikacji zewnętrznych w formie tzw. widgetów lub innych rozszerzeń autorstwa Osób trzecich, niebędących Oficjalnymi Parterami.
  20. W przypadku zawieszenia Usługi, o ile konto Klienta nie zostało do tego czasu trwale usunięte, Operator ma możliwość wznowienia świadczenia Usługi, po uprzednim opłaceniu przez Klienta faktury pro forma za kolejny Okres rozliczeniowy. Ponowne uruchomienie Usługi uzależnione jest od zapłaty Opłaty dodatkowej za ponowną aktywację, zgodną z Cennikiem.
  21. Po upływie 90 dni od wygaśnięcia Umowy i zaprzestania świadczenia Usługi na rzecz Klienta Operator zastrzega sobie prawo do trwałego usunięcia konta Klienta. Operator zastrzega sobie prawo do niearchiwizowania usuniętych danych.

§4 - WARUNKI PRZYJMOWANIA ZLECEŃ ORAZ ZAWIERANIA UMÓW

  1. Zamówienie Usługi odbywa się za pośrednictwem Formularza zamówienia znajdującego się bezpośrednio na stronie internetowej Operatora lub na stronie internetowej jednego z Oficjalnych Partnerów, będącego oficjalnym dystrybutorem Usługi.
  2. W imieniu Operatora Umowę zawiera jego prawidłowo umocowany przedstawiciel.
  3. Klient zawiera Umowę osobiście lub przez prawidłowo umocowanego przedstawiciela lub pełnomocnika, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zawiera Umowę przez osoby upoważnione do jej reprezentacji według właściwych rejestrów/ewidencji lub przez pełnomocnika.
  4. Osoba umocowana zobowiązana jest do potwierdzenia swojej tożsamości oraz przedstawienia ważnego pełnomocnictwa.
  5. Operator zobowiązuje się do uruchomienia Usługi w terminie 30 dni od złożenia zamówienia za pomocą Formularza zamówienia. W przypadku Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej okres uruchomienia Usługi liczony jest od dnia dostarczenia Operatorowi Umowy w Formie pisemnej. Operator zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu uruchomienia Usługi, o czym niezwłocznie informuje Klienta, zawiadamiając go o przewidywalnym terminie aktywacji.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do uzależnienia zawarcia Umowy od wniesienia Opłaty instalacyjnej.
  7. Umowa jest zawierana na czas oznaczony lub nieoznaczony.
  8. W przypadku Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej Umowa zawierana jest na okres 2 lat, 1 roku lub na czas nieoznaczony.
  9. W przypadku zawarcia Umowy Usługi Platforma iGabinet w wersji dedykowanej, Klient jest zobowiązany do dostarczenia Operatorowi podpisanych egzemplarzy Umowy, w ciągu 10 dni od daty ich otrzymania.
  10. W przypadku przekroczenia powyższego terminu Operator zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, w takim przypadku wniesiona Opłata instalacyjna nie podlega zwrotowi.
  11. Umowa Usługi Platforma iGabinet mini w dostępnych płatnych planach taryfowych, zawierana jest na czas określony, przedłużenie Umowy następuje w wyniku opłacenia faktury pro forma na następny Okres rozliczeniowy.
  12. Podczas Aktywacji Usługi, Klient oświadcza, iż Domena wybrana dla tej Usługi nie narusza praw Osób trzecich. Wszelkie spory wynikłe z tej kwestii rozstrzygane są bez udziału Operatora. W przypadku poniesienia przez Operatora szkody spowodowanej korzystaniem przez Klienta, w ramach świadczonej Usługi, z nazwy Domeny naruszającej prawa Osób trzecich, Operator zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  13. Klient zobowiązany jest do zawiadomienia Operatora o wszelkich zmianach w danych rejestrowych, adresowych oraz kontaktowych w terminie siedmiu dni, od daty powstania tych zmian. Wszelkie pisma związane ze świadczeniem Usługi, Regulaminem lub Umową skierowane pod adres podany w Umowie będą uznane za skutecznie doręczone. W przypadku zwrotu pisma, pismo uważa się za doręczone z upływem siedmiodniowego terminu od dnia zwrotu pisma. W przypadku odmowy odbioru pisma, pismo uważa się za doręczone z dniem złożenia oświadczenia o odmowie przyjęcia pisma.
  14. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub nieaktualnych danych w Umowie, Operator zastrzega sobie prawo do zablokowania lub zawieszenia świadczenia wszelkich Usług, a także do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Operator nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi Opłaty instalacyjnej, Opłat abonamentowych za okres w którym Usługa była świadczona, a także opłat za bieżący Okres rozliczeniowy.
  15. Operator zastrzega sobie prawo do uzależnienia zawarcia Umowy od przedłożenia przez osobę ubiegającą się o jej zawarcie dokumentów potwierdzających możliwość wywiązania się ze zobowiązań w stosunku do Operatora, jak i żądania okazania dokumentów potwierdzających prawdziwość podanych danych osobowych lub rejestrowych.
  16. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy uruchomienia Usługi i zawarcia Umowy, bez podania przyczyny. W takim przypadku Klient zwolniony jest ze wszelkich zobowiązań, a to co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, na koszt zwracającego.

§5 - ZMIANA REGULAMINU I UMOWY

  1. Operator zastrzega sobie prawo do wydania nowego Regulaminu lub wprowadzenia zmian w obowiązującym Regulaminie, w trakcie trwania Umowy.
  2. Nowy Regulamin lub zmiana dotychczasowych warunków Regulaminu wchodzą w życie po upływie 10 dni od daty publikacji na stronie Operatora. Okres ten może być krótszy, jeżeli publikacja aktu prawnego, z którego wynika konieczność wprowadzenia zmian w Regulaminie następuje z wyprzedzeniem krótszym niż 10 dni przed jego wejściem w życie. O dokonanej zmianie lub o wprowadzeniu nowego Regulaminu Operator zawiadomi Klienta, przesyłając mu na adres poczty elektronicznej, wskazany do korespondencji, treść Regulaminu lub odnośnik do strony www zawierający wprowadzony lub zmieniony Regulamin.
  3. Klient zostanie poinformowany o planowanej zmianie Opłaty abonamentowej przynajmniej z jednomiesięcznym wyprzedzeniem przed końcem bieżącego Okresu rozliczeniowego.
  4. Zmiany wysokości opłat wpływających na Opłatę abonamentową nie powodują zmiany ani wypowiedzenia Umowy, jak również nie wymagają sporządzania aneksu do Umowy.

§6 - ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA

  1. Operator dołoży wszelkich starań, aby świadczona Usługa była najwyższej jakości oraz zobowiązuje się podjąć działania zabezpieczające infrastrukturę techniczną przed dostępem osób niepowołanych.
  2. Operator oświadcza, że Usługa jest wolna od wad fizycznych i prawnych, uniemożliwiających jej wykorzystanie.
  3. Wyłącza się uprawnienia Klienta wobec Operatora z tytułu rękojmi, o których mowa w art. 556 i n. Kodeksu cywilnego. Operator nie odpowiada także za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania Usług zintegrowanych z Usługą i świadczonych niezależnie od Operatora.
  4. Operator zobowiązuje się do niewykorzystywania do celów marketingowych informacji znajdujących się w bazach danych należących do Klienta w ramach korzystania z Usługi, jak również zobowiązuje się do zapewnienia należytej ochrony przed wykorzystaniem ich przez Osoby trzecie.
  5. Operator ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Klientowi spowodowaną niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi do wysokości Opłaty abonamentowej za Okres rozliczeniowy, w jakim nastąpiła szkoda. Nie dotyczy to sytuacji, gdy szkoda spowodowana jest następstwem okoliczności, za które Operator nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności:
    1. działania Siły wyższej
    2. treści przekazywanych przez Klienta podczas korzystania z Usługi lub niezabezpieczenia oprogramowania komputera Klienta podłączonego do sieci Internet przed ingerencją Osób trzecich
    3. braku ciągłości świadczenia Usługi z powodów niezależnych od Operatora
    4. nieprawidłowe działanie urządzeń Klienta, skutkujące brakiem możliwości korzystania z Usługi, jak również za skutki nieprzestrzegania przez Klienta wymogów technicznych
    5. celowej dezaktywacji infrastruktury serwerowej w wyniku ataku hakerskiego
    6. poczty wysyłanej oraz odbieranej przez Klienta
    7. korzystania przez Klienta ze strony internetowej niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
    8. niezgodnej z prawem lub działającej na szkodę Osób trzecich, samodzielnej integracji przez Klienta rozwiązań oferowanych w ramach Usługi w zewnętrznych serwisach internetowych, na które Operator nie ma wpływu
    9. odrzucenia przesyłanych wiadomości e-mail przez serwery pocztowe nienależące do Operatora, wskutek działania mechanizmów blokujących, filtrujących lub awarii tych systemów
    10. nieprawidłowego użytkowania Usługi
    11. działania Osób trzecich
    12. nieprawidłowego funkcjonowania modułów dodatkowych i rozszerzeń oznaczonych jako niedokończone (beta)
    13. nieprawidłowego wykorzystywania Usług dodatkowych lub Usług zintegrowanych, zwłaszcza w zakresie przekroczenia przez Klienta limitów wprowadzanych w tych usługach przez Oficjalnych Partnerów będących ich dostarczycielami
    14. niezależnych prowizji i opłat stosowanych przez Oficjalnych Partnerów za korzystanie z płatnych Usług dodatkowych oraz Usług zintegrowanych
    15. podania nieprawdziwych lub niepełnych informacji rejestrowych lub kontaktowych przy zamówieniu Usługi
    16. naruszenia postanowień Umowy, bądź Regulaminu przez Klienta
    17. usunięcia istotnych danych przez Klienta, na skutek niepoprawnego wykorzystania Usługi
    18. szybkości przesyłanych danych wynikającą z ograniczeń technicznych i rodzajów łącz transmisyjnych
    19. utraty Danych uwierzytelniających przez Klienta i braku możliwości korzystania z Panelu administracyjnego
    20. umyślnego lub nieumyślnego udostępnienia przez Klienta swoich Danych uwierzytelniających zabezpieczających dostęp do Panelu administracyjnego Osobom trzecim.
    21. brak transmisji lub przekłamanie danych, wynikające z niezgodności urządzeń technicznych lub oprogramowania zastosowanego przez Klienta
  6. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści.
  7. Operator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań Osób trzecich lub spowodowane działaniem Siły wyższej.
  8. Operator nie ponosi odpowiedzialności za materiały graficzne i treści przekazane mu przez Klienta w przypadku zlecenia wykonania dodatkowych prac graficznych, związanych np. z opracowaniem strony WWW opartej o indywidualny projekt graficzny, projektu logotypu czy banera reklamowego. Klient przekazując niniejsze materiały Operatorowi oświadcza, że jest właścicielem autorskich praw majątkowych do niniejszych materiałów lub posiada odpowiednie zgody i licencje na ich wykorzystanie na stronie WWW
  9. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane podczas transmisji danych dokonywanej w ramach Usługi, w sytuacji gdy:
    1. nie jest inicjatorem tej transmisji
    2. nie wybiera adresata przesyłanych informacji
    3. nie dokonuje modyfikacji przesyłanych informacji
  10. Operator nie ma obowiązku indywidualnego informowania Klienta o wysokości naliczanej Opłaty dodatkowej w sytuacji, gdy dana Usługa wykorzystywana lub zamawiana przez Klienta wraz z jej ceną znajdują się w Cenniku.
  11. Operator nie ma obowiązku prowadzenia darmowych szkoleń na rzecz Klienta w zakresie obsługi Oprogramowania będącego przedmiotem Usługi.
  12. O ile Umowa nie stanowi inaczej, Operator nie ma obowiązku wykonywania darmowych Usług importu oraz eksportu danych z oraz do innych systemów komputerowych.

§7 - POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Operator oświadcza, że jest administratorem danych osobowych Klienta i przetwarza te dane zgodnie z przepisami RODO i Ustawy o ochronie danych osobowych, w celu zawarcia, ustalenia treści i rozwiązania Umowy o świadczenie przez Operatora Usług oraz w celu realizacji i rozliczenia tych Usług oraz do celów marketingowych.
  2. Operator oświadcza, że powierzone mu do przetwarzania dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  3. Operator zobowiązuje się przetwarzać powierzone dane z najwyższą starannością, mającą na celu jak najlepsze zabezpieczenie prawne, organizacyjne i techniczne interesów Klienta.
  4. Operator zobowiązuje się stosować środki techniczne i organizacyjne zabezpieczające powierzone dane w zakresie określonym w RODO oraz spełnić wymagania, o których mowa w Ustawie i innych aktach prawnych. Operator oświadcza, że środki te będą w razie potrzeby poddawane przeglądom i na bieżąco uaktualniane.
  5. Dane osobowe Klientów przetwarzane są, przez Operatora oraz podmioty przez niego upoważnione, za ich zgodą oraz w celach związanych ze świadczeniem Usług przez Operatora, a także w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Operatora.
  6. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez okres niezbędny do wskazanych w niniejszym regulaminie celów, w szczególności z zakresie zawierania lub/i realizacji Umowy o świadczenie przez Operatora Usług, a także przez okres od czasu zakończenia świadczenia Usług przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń, celów dowodowych, a także określony w obowiązujących przepisach prawa.
  7. Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne. Udzielenie danych przez Klienta jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych przez Operatora. Dla uzyskania dostępu do pełni świadczonych Usług, a także zawarcia Umowy o świadczenie Usług przez Operatora niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. Nazwa placówki Klienta (firma)
    2. Adres siedziby Klienta
    3. Adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres siedziby)
    4. Województwo
    5. Państwo
    6. Stanowisko w palcówce
    7. Imię i Nazwisko
    8. NIP (jeżeli podmiot posiada)
    9. REGON (jeżeli podmiot posiada)
    10. Płeć
    11. Adres e-mail
    12. Numer telefonu kontaktowego
    13. Adres strony internetowej (jeżeli Klient posiada)
  8. Operator zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta dokumentów potwierdzających prawdziwość danych podanych przez Klienta.
  9. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem przez Klienta danych niezgodnych ze stanem rzeczywistym.
  10. Operator ma prawo do wykorzystania danych Klienta na potrzeby okresowego opracowywania zagregowanych zestawień, raportów i analiz związanych z planowaniem rozwoju funkcjonalnego Usługi, w sposób uniemożliwiający identyfikację Klienta lub jego usługobiorców.
  11. Operator zastrzega sobie prawo do gromadzenia danych w sposób zautomatyzowany w tym w formie profilowania (m.in. poprzez pliki cookies, dane o wykorzystywanym urządzeniu, adres IP itp.) na podstawie uzasadnionego interesu Operatora. Operator korzysta z kodów remarketingowych Google AdWords i/lub Google Analytics reklamodawców displayowych. Kody używane do tworzenia list remarketingowych w celu dopasowania zindywidualizowanych reklam w sieci reklamowej Google i wyszukiwarce Google. W oparciu o pliki cookies i tagi remarketingowe Google AdWords może wyświetlać reklamy Klientom, którzy odwiedzili stronę Operatora, podczas korzystania z wybranych narzędzi firmy Google.
  12. Operator zapewnia Klientowi, którego dotyczą dane osobowe, realizację uprawnień wynikających z RODO i Ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności do prawa dostępu do treści powierzonych danych - w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, sprostowania (poprawiania) tych treści, prawo do kontroli ich przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
  13. Klient ma prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec wykorzystywania danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Operator przetwarza dane osobowe na podstawie uzasadnionych interesów lub w przypadku profilowania lub marketingu bezpośredniego
  14. Klient ma prawo do żądania usunięcia części lub całości swoich danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), szczególnie w sytuacjach cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, gdy skutecznie wniósł sprzeciw zgodnie z obowiązującymi przepisami, gdy dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego. Pomimo wykonania prawa do bycia zapomnianym Operator może w dalszym ciągu przetwarzać wszystkie lub część danych osobowych z uwagi na obowiązujące przepisy prawa, jak i z uwagi na obronę lub dochodzenie ewentualnych roszczeń.
  15. Klient ma prawo do ograniczenia przetwarzania danych go dotyczących, do czasu rozpoznania jego żądania. Takie prawo może wykonywać w szczególności, gdy: kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych, gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem, gdy dane osobowe stały się zbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane, ale nie są one potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia bądź obrony ewentualnych roszczeń, w sytuacji, gdy Klient skutecznie wniósł sprzeciw, na okres rozpatrzenia sprzeciwu.
  16. Klient ma prawo do przenoszenia danych osobowych, co oznacza, że ma prawo do otrzymania swoich danych w ustrukturyzowanym formacie. Dane te może przekazać dowolnemu podmiotowi trzeciemu. Klient może wnioskować o ich przesłanie podmiotowi trzeciemu bezpośrednio przez Operatora, o ile będzie to technicznie i organizacyjnie możliwe.
  17. Operator ma prawo odmówić usunięcia danych osobowych Klienta, jeżeli dalsze przetwarzanie tych danych przez Operatora jest konieczne do świadczenia Usługi, jak i też jest dopuszczalne na podstawie przepisów prawa, w tym jeżeli Klient nie uregulował wszystkich zobowiązań wobec Operatora lub/i jeśli dane są niezbędne do utrwalenia do celów dowodowych, a zachowanie tych danych jest niezbędne do wyjaśnienia odpowiedzialności Klienta, a także w przypadkach określonych przez obowiązujące prawo.
  18. Dane osobowe Klienta mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
  19. Operator zastrzega sobie prawo do publikacji podstawowych danych Klienta (nazwa firmy, krótki opis działalności, adres strony internetowej oraz zrzut ekranu prezentujący stronę lub jej fragmenty) w opisie realizacji wdrożenia Usługi Klienta, na stronach internetowych należących do Operatora lub Oficjalnych Partnerów promujących Usługę lub będących jej oficjalnymi dystrybutorami. W przypadku, gdy strona WWW Klienta została wykonana przez Osoby trzecie, Operator zobowiązuje się do wskazania wykonawców tej strony w niniejszym opisie realizacji wdrożenia. W przypadku nieudzielenia informacji o twórcach strony przyjmuje się, że autorskie prawa majątkowe do utworu należą do Klienta. Operator nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia Osób trzecich, wynikające z danych podanych bądź też nieudzielenia informacji o wykonawcach strony WWW Klienta. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu w Formie pisemnej, co do udostępniania danych opublikowanych na stronach Operatora lub Oficjalnych Partnerów promujących Usługę lub będących jej dystrybutorami. W przypadku złożenia sprzeciwu w powyższym zakresie, Operator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków świadczenia i korzystania z Usług w zakresie przyznanych Klientowi zniżek i/lub upustów.
  20. Dane zbierane w trakcie korespondencji (za pomocą formularza kontaktowego, telefonu, poczty e-mail itp.) pomiędzy Operatorem a Klientem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zadane pytania i/lub realizacji zamówienia i/lub świadczenia Usług.
  21. Operator zobowiązuje się do zachowania w poufności informacji dotyczących istotnych warunków Umowy oraz do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta uzyskanymi w wyniku negocjacji i realizacji Umowy. Operator zobowiązuje się również do przestrzegania Polityki Prywatności opublikowanej na stronach internetowych Operatora poświęconych Usłudze.
  22. Klient oświadcza, że jest administratorem danych osobowych, w myśl RODO i Ustawy o ochronie danych osobowych, przetwarzanych w ramach Usługi i przetwarza je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powierzając Operatorowi przetwarzanie danych osobowych w zakresie ich tworzenia, modyfikacji, przechowywania, utrwalania i udostępniania, usuwania i niszczenia.
  23. Wszystkie dane osobowe przekazane Operatorowi przez Klienta na potrzeby korzystania z Usługi, a także dane wytworzone lub zmodyfikowane w trakcie korzystania z Usługi są własnością Klienta. Nie dotyczy to jednak pozostałych zasobów udostępnianych w ramach Usługi, takich jak np. oprogramowanie świadczone w ramach Usługi i jego elementy składowe, struktury baz danych będące rozwiązaniami autorskimi Operatora i wykraczające poza zakres danych zwracanych Klientowi na etapie eksportu w przypadku rozwiązania Umowy, czy też skomplikowanych struktur danych interpretowanych w ramach Usługi, np. w formie zestawień i raportów, do których wyeksportowania niezbędne jest opracowanie specjalnych programów konwertujących. Na wniosek Klienta, Operator może dokonać takiej operacji za dodatkową opłatą, szacowaną na podstawie stawek godzinowych zawartych w Cenniku.
  24. Informacja przekazywana Operatorowi, dane o użytkownikach oraz Klientach, okoliczności dotyczące realizacji Umowy i świadczenia Usługi są objęte tajemnicą gwarantowaną przez Operatora. Pracownicy Operatora mający styczność z tego typu informacjami w wyniku wykonywania swoich obowiązków, zobowiązani są do zachowania ich w tajemnicy.

§8 - KORZYSTANIE Z USŁUG ZEWNĘTRZNYCH I USŁUG ZINTEGROWANYCH

  1. Oficjalni Partnerzy świadczą w ramach Usługi opcjonalne Usługi dodatkowe w postaci Usług zewnętrznych związanych m.in. z rozszerzonym wsparciem i pomocą techniczną oraz w postaci Usług zintegrowanych, które rozszerzają funkcjonalność samej Usługi.
  2. W przypadku Usług zintegrowanych dostępnych w ramach Usługi, jeżeli Operator posiada możliwość samodzielnego określenia zakresu funkcjonalnego Usługi świadczonej przez Oficjalnego Partnera, wówczas Operator z wyprzedzeniem poinformuje Klienta o wszelkich istotnych zmianach w zakresie funkcjonalnym Usługi zintegrowanej, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiany realizowane samodzielnie są przez Oficjalnego Partnera, a zatem niezależnie od Operatora.
  3. Klient w dowolnym momencie ma możliwość rozpoczęcia lub zakończenia korzystania z dodatkowych Usług Oficjalnych Partnerów ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego.
  4. Operator nie odpowiada za jakość Usług zewnętrznych świadczonych przez Oficjalnego Partnera, jak również nie ma wpływu na jego politykę cenową, która pozostaje przedmiotem indywidualnych ustaleń pomiędzy Klientem a Oficjalnym Partnerem.
  5. Klient w dowolnym momencie ma możliwość zmiany Oficjalnego Partnera, o ile nie wyklucza tego Regulamin Usługi zewnętrznej lub umowa zawarta pomiędzy Oficjalnym Partnerem a Klientem.
  6. Klient korzysta z opcjonalnych Usług zewnętrznych Oficjalnego Partnera na własne ryzyko.
  7. W sytuacji wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w korzystaniu przez Klienta z Usług Oficjalnych Partnerów, Klient zobowiązuje się powiadomić o tym Operatora i przekazać szczegółowe informacje w celu weryfikacji problemu oraz mediacji w znalezieniu rozwiązania korzystnego dla Klienta.
  8. W przypadku korzystania przez Klienta z dodatkowo płatnych Usług dostarczanych przez Oficjalnego Partnera, Operator dolicza ustaloną opłatę do Opłaty abonamentowej, a następnie samodzielnie dokonuje rozliczenia z Oficjalnym Partnerem. Klient nie jest zatem zobowiązany do jakichkolwiek dodatkowych rozliczeń z Oficjalnym Partnerem, gdyż wszystkie rozliczenia odbywają się pomiędzy Klientem a Operatorem na dotychczasowych zasadach, gdzie opłaty za płatne Usługi zewnętrzne Oficjalnych Partnerów doliczane są do Opłaty abonamentowej.
  9. W przypadkach korzystania z Usług zintegrowanych, Klient może być zobowiązany do udostępnienia Oficjalnemu Partnerowi swoich danych osobowych, lub danych osobowych Osób trzecich przetwarzanych w ramach Usługi. Sposób, warunki i cel przetwarzania danych przez Oficjalnego Partnera, będą opisane na stronie internetowej Oficjalnego Partnera lub/i uregulowane za pomocą odrębnej umowy pomiędzy Klientem a Oficjalnym Partnerem. Klient udostępnia dane wyłącznie na własne ryzyko, a Operator nie odpowiada za konsekwencje udostępnienia danych w ramach danej Usługi zintegrowanej.
  10. Klient posiada możliwość samodzielnej integracji określonych interaktywnych rozwiązań oferowanych w ramach Usługi, z zewnętrznymi stronami WWW należącymi do Klienta oraz z serwisami katalogowymi lub marketingowymi dostępnymi w sieci Internet, będącymi własnością Osób trzecich, niebędących Oficjalnymi Partnerami. Operator zastrzega sobie prawo zablokowania wywołań zewnętrznych bez podania przyczyny lub przekierowania wywołań na domenę Klienta, zwłaszcza w przypadku stwierdzenia nadużyć np. generowania nadmiernego obciążania dostępnego pasma internetowego w sytuacji, gdy zachodzi podejrzenie, iż kontynuacja takiego udostępniania mogłaby pogorszyć komfort lub całkowicie uniemożliwić korzystanie z Usługi Klientowi lub innym użytkowników, lub w sytuacji, gdy zewnętrzne strony lub serwisy WWW promują Usługi pozostające w stosunku konkurencyjnym do Usług Operatora lub Oficjalnych Partnerów.

§9 - POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Operatora i od tego dnia ma zastosowanie do Umów zawieranych z Operatorem.
  2. W sprawach nieuregulowanych przez Regulamin i Umowy, zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Wszelkie powstałe spory będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Operatora.
  4. Nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu nie powoduje nieważności całego Regulaminu. W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się prawomocnie nieważne, wówczas zostanie uchylony, a w jego miejsce wprowadzone zostanie nowe postanowienie lub postanowienia zgodne z przepisami prawa powszechnego, najbardziej odpowiadające intencjom stron.

Data ostatniej modyfikacji Regulaminu: 2015-05-01.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: