Nowe rozwiązania w zakresie zarządzania stroną WWW oraz kilka nowych integracji
Kategorie: Nowe funkcje w systemie
W Platformie iGabinet pojawiły się właśnie kolejne udogodnienia, będące wynikiem setek drobnych rad i sugestii nadesłanych w ostatnich miesiącach przez użytkowników Platformy iGabinet. Tym razem zmiany dotyczą rozwiązań w zakresie zarządzania stroną WWW, a także szeregu integracji zewnętrznych usług wewnątrz Platformy iGabinet.
Nowym mechanizmem rzucającym się w oczy w pierwszej kolejności, jest "Kolekcja zdjęć" stanowiąca bazę danych wszystkich zdjęć oraz ilustracji – nie tylko wykorzystanych na stronie WWW, ale wszystkich zdjęć kiedykolwiek dodanych do systemu, z wygodnymi narzędziami do ich wyszukiwania i edycji. Zdjęcia można teraz dodawać hurtem korzystając z rozwiązania typu drag’n’drop (przeciągnij i upuść). Zarządzanie zdjęciami i ilustracjami, a także ich odszukiwanie stały się teraz jeszcze prostsze.
Kontynuując temat umieszczania zdjęć na stronie WWW gabinetu, warto wspomnieć o nowym mechanizmie umieszczania zdjęć i ilustracji bezpośrednio w treści artykułu (danej podstrony). Nadal jednak polecamy tworzenie galerii miniaturek zdjęć pod artykułem, gdyż mechanizm ten wyświetla następnie odwiedzającym zdjęcia w formie pokazu slajdów.
Pojawiło się również kilka nowych integracji, a zatem powiązań Platformy iGabinet z zewnętrznymi serwisami i usługami. Nie mówimy tu jednak o powiązaniu sprawdzania terminów i rejestracji online z istniejącymi już stronami WWW placówki, czy też o umieszczeniu tego modułu w popularnych ostatnio serwisach profilowych czy katalogowych, co w systemie jest dostępne od dawna w postaci generatora przycisku "Umów się!".
Tym razem chodzi o sytuację odwrotną, w której to nie funkcjonalność Platformy iGabinet jest umieszczana w zewnętrznym serwisie, a przeciwnie - to zewnętrzne usługi i elementy pochodzące z zewnętrznych serwisów, w równie prosty sposób mogą zostać umieszczone w Platformie iGabinet. Co ciekawe, każde z opisanych tu rozwiązań i integracji działa identycznie dla każdego pakietu posiadającego obsługę strony WWW placówki.
Pierwszą z integracji jest powiązanie strony WWW placówki z jej profilem w serwisie Facebook. Ostatnimi czasy media społecznościowe nabrały szczególnego znaczenia marketingowego, zatem od tego momentu każdy może umieścić na stronie specjalny, animowany gadżet umożliwiający pacjentom "polubienie" danej placówki, a także prezentujący osoby, którzy już ją "lubią".
Drugą integracją, o którą prosiło dość sporo naszych klientów jest mechanizm umieszczania mapki Google, np. wskazującej odwiedzającym pacjentom dojazd do placówki, lub jej poszczególnych oddziałów. Mapy wstawiane są bezpośrednio do treści artykułu, po wybraniu odpowiedniej opcji w edytorze, przez co teraz istnieje możliwość samodzielnego dodania dowolnej ilości map - zarówno na jednej podstronie, jak i na wielu.
Wreszcie trzecią integracją jest umieszczenie kodu śledzenia Google Analytics – darmowego oprogramowania do śledzenia statystyk oglądalności strony WWW placówki. Teraz wystarczy jedynie wprowadzić kod śledzenia aplikacji do ustawień Platformy iGabinet i wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku.
Oczywiście tradycyjnie, każdego tygodnia pojawia się szereg drobnych zmian, poprawek i udogodnień, na podstawie setek zgłoszeń i sugestii nadesłanych przez Państwa. Często są to modyfikacje spowodowane zmianą prawa, innym razem są to wymogi oficjalnych druków (np. numeracja recept), jeszcze innym są to kwestie optymalizacji interfejsu użytkownika. Za wszystkie, nawet najdrobniejsze uwagi serdecznie wszystkim Państwu dziękujemy. Na ten rok zaplanowaliśmy historycznie dużo zmian, w tym rozmaitych nowości i atrakcji z pewnością nie zabraknie, a wśród nich będzie kilka prawdziwie rewolucyjnych. Polecamy!
Nowym mechanizmem rzucającym się w oczy w pierwszej kolejności, jest "Kolekcja zdjęć" stanowiąca bazę danych wszystkich zdjęć oraz ilustracji – nie tylko wykorzystanych na stronie WWW, ale wszystkich zdjęć kiedykolwiek dodanych do systemu, z wygodnymi narzędziami do ich wyszukiwania i edycji. Zdjęcia można teraz dodawać hurtem korzystając z rozwiązania typu drag’n’drop (przeciągnij i upuść). Zarządzanie zdjęciami i ilustracjami, a także ich odszukiwanie stały się teraz jeszcze prostsze.
Kontynuując temat umieszczania zdjęć na stronie WWW gabinetu, warto wspomnieć o nowym mechanizmie umieszczania zdjęć i ilustracji bezpośrednio w treści artykułu (danej podstrony). Nadal jednak polecamy tworzenie galerii miniaturek zdjęć pod artykułem, gdyż mechanizm ten wyświetla następnie odwiedzającym zdjęcia w formie pokazu slajdów.
Pojawiło się również kilka nowych integracji, a zatem powiązań Platformy iGabinet z zewnętrznymi serwisami i usługami. Nie mówimy tu jednak o powiązaniu sprawdzania terminów i rejestracji online z istniejącymi już stronami WWW placówki, czy też o umieszczeniu tego modułu w popularnych ostatnio serwisach profilowych czy katalogowych, co w systemie jest dostępne od dawna w postaci generatora przycisku "Umów się!".
Tym razem chodzi o sytuację odwrotną, w której to nie funkcjonalność Platformy iGabinet jest umieszczana w zewnętrznym serwisie, a przeciwnie - to zewnętrzne usługi i elementy pochodzące z zewnętrznych serwisów, w równie prosty sposób mogą zostać umieszczone w Platformie iGabinet. Co ciekawe, każde z opisanych tu rozwiązań i integracji działa identycznie dla każdego pakietu posiadającego obsługę strony WWW placówki.
Pierwszą z integracji jest powiązanie strony WWW placówki z jej profilem w serwisie Facebook. Ostatnimi czasy media społecznościowe nabrały szczególnego znaczenia marketingowego, zatem od tego momentu każdy może umieścić na stronie specjalny, animowany gadżet umożliwiający pacjentom "polubienie" danej placówki, a także prezentujący osoby, którzy już ją "lubią".
Drugą integracją, o którą prosiło dość sporo naszych klientów jest mechanizm umieszczania mapki Google, np. wskazującej odwiedzającym pacjentom dojazd do placówki, lub jej poszczególnych oddziałów. Mapy wstawiane są bezpośrednio do treści artykułu, po wybraniu odpowiedniej opcji w edytorze, przez co teraz istnieje możliwość samodzielnego dodania dowolnej ilości map - zarówno na jednej podstronie, jak i na wielu.
Wreszcie trzecią integracją jest umieszczenie kodu śledzenia Google Analytics – darmowego oprogramowania do śledzenia statystyk oglądalności strony WWW placówki. Teraz wystarczy jedynie wprowadzić kod śledzenia aplikacji do ustawień Platformy iGabinet i wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku.
Oczywiście tradycyjnie, każdego tygodnia pojawia się szereg drobnych zmian, poprawek i udogodnień, na podstawie setek zgłoszeń i sugestii nadesłanych przez Państwa. Często są to modyfikacje spowodowane zmianą prawa, innym razem są to wymogi oficjalnych druków (np. numeracja recept), jeszcze innym są to kwestie optymalizacji interfejsu użytkownika. Za wszystkie, nawet najdrobniejsze uwagi serdecznie wszystkim Państwu dziękujemy. Na ten rok zaplanowaliśmy historycznie dużo zmian, w tym rozmaitych nowości i atrakcji z pewnością nie zabraknie, a wśród nich będzie kilka prawdziwie rewolucyjnych. Polecamy!
Zobacz również:
Profilowanie internetowej rejestracji pacjentów na własnej stronie WWW i inne nowości
Posiadanie własnej strony WWW, będącej niewątpliwie najlepszą wizytówką naszej placówki w Internecie, wraz z samodzielną rejestracją pacjentów we własnej domenie, staje się już standardem w świetle stale powiększającej się popularności tego medium. Wychodząc na przeciw tym potrzebom, do Platformy iGabinet dodaliśmy właśnie szereg nowych rozwiązań, umożliwiających jeszcze bardziej precyzyjne profilowanie zakresu rejestracji internetowej, udostępnianej zarówno na własnych stronach WWW, jak i w wielu zewnętrznych serwisach.
Przeczytaj cały artykuł »Realizacja nowych zamówień w kolejności zgłoszeń, już od 1 listopada!
Informujemy, że przyjmujemy już zamówienia na nową Platformę iGabinet, których realizacja rozpocznie się już od 1 listopada. Zamówienia zarówno na wersję testową, jak i pełną, będą realizowane w kolejności zgłoszeń, zatem prosimy wszystkich zamawiających o cierpliwość, zwłaszcza w przypadku zamówień pakietów instalacyjnych Premium i Max, które uwzględniają przygotowanie indywidualnych projektów stron WWW oraz identyfikacji wizualnej.
Przeczytaj cały artykuł »Dziennik zdarzeń systemowych oraz eksport danych w raportach menedżerskich
W Platformie iGabinet pojawiło się właśnie nowe narzędzie w postaci dziennika zdarzeń systemowych, skutecznie zwiększającego bezpieczeństwo pracy grupowej. Dziennik zdarzeń pozwala menedżerom na przeglądanie historii operacji wykonywanych w systemie przez poszczególnych pracowników. Innym wprowadzonym udogodnieniem jest możliwość eksportu danych z raportów menedżerskich w formacie MS Excel oraz PDF.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: