Poznaj interfejs i podstawowe narzędzia w Platformie iGabinet
Opis możliwości programu do gabinetu, dostępnego w ramach Platformy iGabinet rozpoczynamy od przedstawienia interfejsu oraz podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy placówki.

Indywidualny pulpit z najważniejszymi informacjami
Pierwszym ekranem, jaki zobaczymy zaraz po zalogowaniu się do Platformy iGabinet, jest pulpit prezentujący "z lotu ptaka" wszystkie najważniejsze informacje, takie jak ostatnie i nadchodzące wizyty, zadania do wykonania, czy informacje o nowościach w systemie. Każdy użytkownik panelu ma posiada możliwość indywidualnej konfiguracji i dostosowania informacji przedstawianych na pulpicie według własnych preferencji, łącznie z konfiguracją sposobu wyświetlania, układu poszczególnych elementów, a nawet indywidualnej kolorystyki każdego z ekranów informacyjnych.
Baza danych pacjentów
Niewątpliwie jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi jest baza danych pacjentów, dzięki której szybko założysz nowemu pacjentowi kartę lub dokonasz wygodnej edycji wszelkich danych osobowych oraz informacji teleadresowych. Niezwykle proste jest również odszukiwanie pacjentów w bazie, które odbywa się według szeregu kryteriów, takich jak np.: nazwisko, telefon, płeć, kraj pochodzenia, język którym posługują się pacjenci, status konta internetowego i inne. Dodatkowo kryteria mogą być ze sobą łączone w celu uzyskania jeszcze większej precyzji wyników wyszukiwania.
Centrum Zarządzania Pacjentem
Kiedy odszukamy już interesującego nas pacjenta lub grupę pacjentów, wówczas wszystkie niezbędne operacje mogą zostać wykonane za pomocą Centrum Zarządzania Pacjentem. Mechanizm zapewnia szybki i wygodny dostęp do wszystkich informacji o danym pacjencie w postaci szybkich statystyk, jak również do jego historii leczenia, wykazu odbytych oraz zaplanowanych wizyt, czy historii korespondencji Email i SMS. W tym miejscu możesz także opisać pacjenta notatkami, zarządzać dostępem do konta on-line, nadać mu odpowiedni status VIP lub umieścić go na czarnej liście.
Komunikacja z pacjentami za pomocą E-mail / SMS
Jednym z głównych atutów Platformy iGabinet jest automatyzacja komunikacji z pacjentami. Często jednak zdarzają się sytuacje, w których zachodzi potrzeba szybkiego powiadomienia danego pacjenta lub całej grupy pacjentów np. umówionych do określonego specjalisty w dany dzień. Dzięki narzędziom służącym do zarówno indywidualnej, jak i grupowej komunikacji "ad hoc" z pacjentami za pomocą wiadomości E-mail i/lub SMS, błyskawicznie skontaktujesz się z nimi i poinformujesz o wszelkich istotnych wydarzeniach, a cała taka komunikacja zostanie zapisana w historii korespondencji.
Komunikacja z personelem i delegowanie zadań
Niewątpliwie jedną z kluczowych kwestii mającą wpływ na produktywność pracy całego zespołu medycznego, jest sprawna komunikacja oraz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami, w obrębie pojedynczej placówki lub całej sieci. Platforma iGabinet oferuje w tym zakresie kolejne wygodne narzędzia, umożliwiające delegowanie rozmaitych zadań do wykonania przez wskazanych pracowników. Przydzielane zadania mogą opcjonalnie posiadać termin wykonania, jak też mogą być przypisane do konkretnej osoby lub określonej grupy pracowników placówki medycznej.
Dynamiczne statystyki
Mechanizm dynamicznych statystyk i wykresów prezentuje podsumowanie wielu istotnych informacji w określonym przedziale czasowym. Znajduje się on w części "zarządczej" oprogramowania i z pewnością szczególnie zainteresuje właścicieli, menedżerów i dyrektorów placówek medycznych. W ten sposób istnieje możliwość uzyskania szybkich informacji, jak na przykład: które z zabiegów cieszą się największą popularnością, którzy pacjenci są najbardziej lojalni, którzy z pracowników przyjmują najwięcej pacjentów, jak również szereg innych menedżerskich i wyjątkowo cennych informacji.
Wbudowana pomoc i dynamiczne podpowiedzi
Każdy pracownik placówki medycznej korzystający z Platformy iGabinet, bez względu na poziom posiadanych uprawnień dostępu, ma do dyspozycji rozbudowane i dynamiczną pomoc kontekstową dostępną w każdym miejscu, przy każdej operacji. Rozmaite podpowiedzi gruntownie wyjaśniają np. do czego służy dane rozwiązanie, w jakim celu się w danym miejscu znajduje, oraz w jaki sposób wykorzystać jego pełny potencjał. Dzięki temu program jest łatwy i intuicyjny w obsłudze nawet dla osób nie posiadających jakichkolwiek umiejętności w zakresie obsługi oprogramowania komputera.
Odwiedź nasz profil: