Poznaj możliwości automatycznych powiadomień E-mail i SMS
Wielojęzyczna komunikacja automatyczna z pacjentami to kolejna specjalność Platformy iGabinet, która wiele lat temu wprowadziła niniejsze innowacje "pod strzechy" placówek medycznych, zresztą samo oprogramowanie nosiło ówcześnie nazwę "Platforma automatycznej komunikacji z pacjentami iGabinet".
Narzędzia automatyzujące procesy komunikacyjne w pakiecie Platformy iGabinet, oferują pacjentom wygodę oraz wyraźną poprawę jakości obsługi, a placówce zapewniają szereg oszczędności czasowych i finansowych, zwłaszcza w porównaniu z komunikacją tradycyjnymi metodami w tym zakresie. Przedstawiamy tutaj najważniejsze z nich.

Powiadamienie lekarza o zmianach w grafiku pracy
Platforma iGabinet zapewnia wyjątkowo elastyczne możliwości konfiguracji automatycznych powiadomień, zgodnie z procedurami i przyjętą polityką wewnętrzną w placówce. W kwestii powiadomień lekarzy, rozwiązanie może informować o wszystkich rezerwacjach, dokonanych przez pacjentów na stronie WWW placówki. Analogiczne powiadomienia mogą być przesyłane lekarzom w konsekwencji wszelkich zmian w ich grafikach, wprowadzanych przez pracowników recepcji. Dzięki temu, lekarze znajdujący się w danym momencie poza placówką, pozostają na bieżąco z planem swoich wizyt.
Informowanie pacjentów o zmianach w rezerwacjach
Pacjenci także mogą być automatycznie powiadamiani o wszelkich zmianach dotyczących ich rezerwacji, dokonywanych przez pracowników recepcji lub samych lekarzy, u których są oni zapisani. Powiadomienia dotyczą ustalenia nowego terminu wizyty, przeniesienia jej na inny termin, jak też całkowitego anulowania rezerwacji. Istnieje też możliwość wyboru kanałów powiadomień E-mail i/lub SMS, co jest szczególnie przydatne gdy pacjent np. nie życzy sobie otrzymywania wiadomości w danej postaci. Powiadomienia mogą być wielojęzyczne, zatem informowanie obcokrajowców nie stanowi problemu.
Przypomnienia o zbliżających się wizytach
Jak wiadomo, pamięć ludzka bywa zawodna i wielu pacjentom zdarza się czasem zapomnieć o zaplanowanym terminie wizyty. Niestety i dla lekarza, jak też dla placówki, nieobecność pacjenta oznacza stratę czasu i pieniędzy. Wychodząc na przeciw temu problemowi, Platforma iGabinet umożliwia automatyczne przypominanie pacjentom o zbliżających się wizytach, dzięki czemu znacznie więcej z nich dochodzi do skutku. Kanały wysyłki mogą być skonfigurowane niezależnie od siebie np. wiadomość E-mail na dzień przed zaplanowanym terminem oraz SMS np. na 2 godziny przed samą wizytą.
Zaproszenia pacjentów na wizyty kontrolne
Automatyczne zaproszenia na kolejne wizyty są potężnym narzędziem marketingowym, mającym ogromny wpływ na wzrost liczby wizyt odbywanych przez powracających pacjentów. Platforma iGabinet pozwala na wygodne określenie reguł, w jaki sposób i po jakim czasie od ostatniej wizyty w placówce, pacjent powinien otrzymać automatyczne zaproszenie na kolejny zabieg lub wizytę kontrolną. Ponadto, gdyby jednorazowe zaproszenie nie odniosło skutku, istnieje możliwość określenia częstotliwości ponowienia zaproszenia, co jeszcze bardziej zwiększa skuteczność tego rozwiązania.
Życzenia urodzinowe dla pacjentów
Kolejnym narzędziem służącym w głównej mierze podtrzymywaniu pozytywnych relacji z pacjentami, jest mechanizm automatycznego składania życzeń wszystkim pacjentom, którzy w danym dniu obchodzą swoje urodziny. Podobnie jak w przypadku zaproszeń na wizyty kontrolne, codzienna realizacja tego zadania tradycyjnymi metodami na recepcji, byłaby niezwykle pracochłonna. W większych dużych placówek lub sieci przyjmujących duże ilości pacjentów, mogłoby się to okazać wręcz niemożliwe bez poszerzenia zatrudnienia. Niniejsze rozwiązanie wprowadza tutaj znaczne oszczędności.
Odwiedź nasz profil: